Under the Sun

 前回のライブ以降、the brown Mountainの音源への期待が高まっております。メンバーもそれに向けて準備をしているのですが、完成にはもう少し時間がかかりそうです。ならば歌詞だけでもという事で、新曲の英詞と対訳を載せます。というか、今までもSONGSのトコロに載ってたんですケドね。

Under the Sun words/music by Tim
I can't believe everything that I know
Even daydream give away me
but I can hear every night
your gohst is knockin' on my bedroom
Slowly, slowly
all my secret have been told
Seriously, seriously
You are still all the matter to me
I found a moment that we began
just like a battle I never win
so I stay in the light, under the sun
so I stay in the light, under the sun
Late afternoon, lethargic neon sign
Local tales and children songs
Could you believe what they said
Like the low sounds faded away into darkness
"Lay down your arms!"
Nationality have been sold
Seriously, seriously
You are still all the matter to me

知ってるモノは全部信じられない
真昼に見る夢でさえ 俺を裏切った
毎晩聞いてしまう
あんたの幽霊が部屋をノックする音を
ゆっくり、ゆっくりと
僕の秘密はすべて語られた
本当に、心から
あんたは今でも俺にとって唯一重要なモノ
俺たちが始まった瞬間を見つけたんだ
それは俺が一生勝つことのない戦い
だから俺は光の中にいる事にした
俺は太陽の下にいる
遅い時間 無気力なネオンサイン
土地の物語と子供達の歌
あいつらの言うこと 信じられるかい?
低い音のように暗闇に消えていったヤツさ
降伏するんだ
愛国心なんてとっくに売り切れ
だけど本当に、心から
あんたは今でも俺にとって唯一重要なモノ