Goodbye/the coral

『I looked into her eyes
Saw through her disguise
but never realised
Once so very long ago
was when I loved you so
if only I Had known
I was blinde by my fate
I traded love for hate
now I just sit and wait
Goobye, don't say goodbye,
I'd rather die than say goobye』

"彼女の瞳を見つめた
彼女の表情の裏にある本心が透けて見えた
だけど それに気づかなかった
かつて ずっと昔
君を本当に愛していたとき
ぼくは知っているべきだった
ぼくは自分の運命に目隠しされていた
愛と憎しみを交換してしまった
今ぼくは じっと座って 待っている
さよなら… さよならはいわないで
別れを告げるくらいなら 死んでしまった方がいい"